هم افزایی رسانه وگردشگری باعث معرفی وجوح ناشناخته استان سیستان وبلوچستان میگردد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری وصنایع دستی استان سیستان وبلوچستان، مجموعه نشست های مشترک بین معاونت گردشگری ورسانه های مختلف استان به همت روابط عمومی وگروه تبلیغات وبازاریابی این اداره کل برنامه ریزی گردید.

دکتر مجتبی میرحسینی هدف از برگزاری این نشست هاراتعامل بیشتر رسانه ها بعنوان قطب اصلی تبلیغات ومعرفی  وگردشگری بعنوان یکی از ارکان توسعه استان همچنین روابط عمومی که هماهنگ کننده ومعرف وجوح مختلف استان می باشند، دانست.

معاون گردشگری استان، مثلث رسانه، گردشگری و مردم را سه ضلع اساسی در برنامه ریزی های توسعه ای برشمرد که با هم افزایی بیشتر اسباب توسعه استان را با اقداماتی مطالعه شده، تسریع می بخشند.

شایان ذکر است در همین ارتباط طبق هماهنگی های انجام شده نخستین نشست حوزه گردشگری وروابط عمومی میراث استان با خبرگزاری مهر صورت پذیرفت.

در این نشست دوطرف نقطه نظرات خود را مطرح ودر زمینه بحث معرفی استان، اطلاع رسانی اصولی وتبلیغات مناسب تفاهم نمودند.

قرن حاضر قرن ارتباطات است ویکی از برنامه های شاخص گردشگری استان نشست های هفته گانه این معاونت با خبرگزاریها، نشریات، خبرنگاران، وبلاگ نویسان، کانال های اجتماعی، سایت های معتبر، برنامه سازان صداوسیما و...می باشد که با جدیت در دست برنامه ریزی است.

محمد علی ابراهیمی رییس گروه تبلیغات وگردشگری معاونت گردشگری ضمن بیان این موضوع، اذعات داشت، با توجه به راه اندازی پویش ملی معرفی وسفر به استان که تا کنون نتایج ارزنده بسیاری برای استان در پی داشته، یکی از برنامه های اصلی این پویش را همکاری بیش از پیش با اصحاب رسانه برشمرد.

وی بیان داشت، با توجه به نزدیکی سال جدید وشروع برنامه های ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، معرفی ظرفیت های استان طبق برنامه سفر و اهداف پویش ملی، اطلاع رسانی برنامه ها واقدامات گردشگری، معرفی کارآفرینان وفعلان این عرصه، معرفی ایده ها، طرح ها، ارائه آیین نامه ها و...از جمله اهداف این طرح می باشد.